Dat hangt van een aantal voorwaarden af:

1. Werk je zelfstandig of voor een kleine/ grote organisatie
2. Wat is je leeftijd
3. Wat is je ervaring
4. Wat was je vorige baan
5. Hoe groot is je verantwoordelijkheid
6. Wat voor studie heb je gedaan

Om je salaris te vergelijken kan je het pas salariscompas gebruiken op Intermediair. Ik zou dan de categorie "Media, pr" of "adviseur" kiezen.

Het minimum en maximum voor dit soort functies kan wel bruto tussen de € 2167.57 en € 7684.80 liggen volgens intermediair. Voor een "gewone"eventmanager in vaste dienst rond de 2000 en 3000 euro denk ik.

Voor zelfstandigen is de vraag slecht te beantwoorden.

http://www.intermediair.nl/overzicht/salaris-en-onderhandelen/salariskompas/9650/salariskompas.html?ad=2969693713&gclid=COOEhuO_uJ4CFUE-3godN0xw0A
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik acht de kans aannemelijk dat dit meer dan 1 keer modaal is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verscheelt per evenement.

Toegevoegd na 34 seconden:
eh... event, natuurlijk.