Tot wanneer kan ik Harry Potter 7 deel 2 in 3D in de bioscoop zien?

Ik wil er eigenlijk pas rond 5 september heen. En dan wel in 3D, is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoelang een film in de bioscoop draait is van te voren nooit te zeggen, dit hangt af van hoeveel mensen er blijven komen kijken en hoeveel nieuwe (3D) films eruit komen.
Populaire films zullen dus langer draaien in de bioscoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet wel zeker dat hij dan nog draait want een andere film die draaide ook in 3d en die was er na 2 maanden nog steeds en harry potter is erg populair dus die zou nog wel tijdje draaien